برای بهترین پسر دنیا


خــودمـــو زنــدگــــــــــــــــــــــــی ;)

salam ali jan

man omadam webet barat nazar gozashtam

ali pas hala ke to ham man ro mikhay

oon weblog harfaye ghalbetoon ro hazf kon

be khatere eshghemoon

azizam b jash ba ham 1 web misazim

montazere nazaret hastam

I love You




نظرات شما عزیزان:

mahsa113
ساعت15:27---7 اسفند 1390
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ لينک کردم \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ
من...دفعه اولم هست که وبلاگ ساختم ...ميشه منوبلينکي؟؟؟؟؟؟راستي لينکت کردم منو بلينک آخه سيستم به صورت خود کار لينک تو رو حذف مي کنه ...آخه ضرري که نداره بلينکيا بازم ميام سر مي زنم
منو باعنوان نيا تو...خصوصيه...وآدرس http://mahsa113.loxblog.com/لينک کن بازم بهت سر مي زنم


seli
ساعت17:53---6 اسفند 1390
به همین خیال باش...

غریبه دیروز،اشنا امروز،از یاد رفته فرداهایت...
ساعت19:38---30 بهمن 1390
علی چی میگی....
من زبون علی ام....
هی تو کی ای؟؟؟؟؟؟؟
این ...بازی ها چیه که در میاری؟؟؟؟؟
اصلا داداش منو از کجا میشناسی دختره ی....
دفعه پیدات شد،نشد ها.....
من وکیل این دوتام حرفی بود میای وب خودم....
دیگه هم انقد علی جون علی جون راه ننداز....
چه بی چشم و رویی تو دختر...
بچه پرو....
اگه مردی شمارتو بده ترسووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووی بدبخت...!!!!


logaft
ساعت20:54---27 بهمن 1390
سلام ندای عزیز...
خوبی...؟
ندا من هیچ اطمینانی از صحت حرفای تو ندارم و نمیتونم به همین سادگی به حرفایی که میزنی اطمینان کنم..
از این جهت نمیتونم وبلاگمو پاک کنم تا وقتی بهت اطمینان کنم...
چون نه بهم ز زدی...نه آشنایی ای ازت دارم..
برای اطمینان منم که شده...
خودتو بیشتر بهم بشناسون...بیشتر نزدیکم باش..


wretch
ساعت17:12---27 بهمن 1390
سلام
وب جالبی داری ولی دیوونه ای!
u r crazy girl!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:,ساعت 17:7 توسط neda.ندا| |


Power By: LoxBlog.Com